سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تکنولوژی دوربین مداربسته / اخبار / تجهیزات حفاظتی

کاربرد های خاص دوربین مداربسته برای فروشگاه ها

    نظر

چندی پیش یکی از دوستان که یک فروشگاه تزئینات دکوری در مرکز شهر دارد پیش ما آمد و چنین عنوان کرد که بعضی از اجناس به صورت مشکوکی کم میشوند ، همچنین دقیقا چنین مشکلی برای دوست دیگری که سوپرمارکت داشت پیش آمده بود . ما جفت مغازه هارا به دوربین مداربسته مجهز کردیم . زاویه های دقیق ، همپوشانی و جلوگیری از وجود نقاط کور.hikvision
بعد گذشت مدتی کوتاه و بعد از بررسی فیلم های ضبط شده دیدیم که اجناس این فروشگاه ها از جایی که فکرش را هم نمیکردند به سرقت میرود ، به طوری که احساس میکردند سرقت از آن مناطق غیر ممکن است .

  بیشتر بخوانید:   دوربین مداربسته   دوربین مداربسته تی وی تی    هایک ویژن 

 

66357

81169673486890921701
این موضوع که بتوان راه های سرقت را فهمید و آن ها را مسدود کرد نکته مهم و مزیت خوبی به شمار میرود .
مزیت مهم تر این است که به وسیله فیلم های ضبط شده و بازبینی آنها میتوان رفتار مشتریان را زیر نظر گرفت و مثلا فهمید که از چه محصولاتی بیشتر استقبال میکنند و یا کجای فروشگاه بیشتر مکس میکنند .
حال با توجه به آنالیز ها میتونیم دیزاین فروشگاه را مطابق با علایق مشتریان بچینیم و اجناس محبوب تر را برای فروش عرضه کنیم . این نکاتی که گفته شد خیلی کمتر مورد بررسی و توجه قرار میگرفتند و اکثریت به مسائل امنیتی و کنترلی کلی توجه دارند و بر این باور هستند که کارایی دوربین های مداربسته فقط به این منظور است .

 

جدا از این مطالب میتوانیم به رشد تکنولوژی نرم افزاری در این زمینه نیز اشاره کنیم ، به طوری که نرم افزار های خاص و دقیقی ارائه شده اند که با آنالیز تصاویر مداربسته میتوانند آمارهای جالب و کارامدی را به کاربران بدهند

 

 

spectrumpadiphone2

unnamed

      تی وی تی   نصب دوربین مداربسته

   پکیج دوربین مداربسته